افتتاحیه نمایشگاه فوتبالیست ها در توکیو

اینیستای عاشق فوتبالیست‌ها در نمایشگاه سوباسا

آندرس اینیستا، ستاره سابق و اسطوره باشگاه بارسلونا که این روزها در ژاپن بازی می‌کند، دیروز در ایستگاه قطار توکیو، نمایشگاه بزرگ انیمیشن ژاپنی فوتبالیست‌ها را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،در ژاپن ایستگاه قطار یوتسوگی در پایتخت این کشور توکیو، به یک نمایشگاه چندرسانه‌ای برای انیمیشن معروف فوتبالیست‌ها تبدیل شده است. نمایشگاهی که دیروز با حضور آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا که این روزها در لیگ ژاپن بازی می‌کند، در کنار خالق انیمیشن فوتبالیست‌ها افتتاح شد. انیمیشنی فوتبالی که در سراسر دنیا شهرت فوق‌العاده‌ای دارد و در ژاپن به نام “کاپیتان سوباسا” شناخته می‌شود. این انیمیشن در کشورمان به نام فوتبالیست‌ها پخش شده است.

تصاویر شخصیت‌های محبوب انیمیشن، از جمله شخصیت اصلی، سوباسا اوزارا، در ورودی، راه‌پله‌ها و نقاط مختلف این ایستگاه قطار به چشم می‌خورد. از این گذشته با نزدیک شدن قطارها به ایستگاه، موسیقی متن انیمیشن در قطار پخش می‌شود.

اینیستا که این روزها برای باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن بازی می‌کند یکی از هواداران پرشور انیمیشن فوتبالیست‌ها بوده و می‌گوید فوتبالیست‌ها یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های دوران کودکی‌اش بوده.

وقتی خبرنگاران در حاشیه این افتتاحیه از اینیستا پرسیدند از فوتبالیست‌ها چه صحنه‌ای را به خاطر دارد، او در پاسخ گفت:” شوت‌های عجیب و غریب سوباسا، سیوهای گنزو واکابایاشی دروازه‌بان و برادران تاچی‌بانا و بازی‌های ترکیبی‌شان … و خیلی صحنه‌های عالی دیگر”.

مدیر کمپانی راه‌آهن کایسی که اداره ایستگاه را به عهده دارد هم گفت امیدوار است برگزاری این نمایشگاه به افزایش علاقه‌مندی به فوتبال در ژاپن کمک کرده و دوست‌داران انیمیشن را از سراسر دنیا به ژاپن بکشاند.

انتهای پیام/