دادستان اردبیل:

گوشت گرم و مرغ در فروشگاه ها زنجیره ای عمومی و تعاونی های مصرف ادارات و سازمان های دولتی توزیع شود

دادستان اردبیل گفت: گوشت گرم و مرغ در فروشگاه های زنجیره ای عمومی و تعاونی های مصرف ادارات و سازمان های دولتی توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،ناصر عتباتی دادستان اردبیل اظهار داشت: گوشت گرم و مرغ در فروشگاه های زنجیره ای عمومی و تعاونی های مصرف ادارات و سازمان های دولتی توزیع شود.

وی با بیان اینکه از موضوع ممنوعیت توزیع گوشت در ادارات و مجموعه های اداری سوء برداشت شده است، بیان داشت: هدف ما مخالفت با توزیع گوشت به صورت انحصاری در برخی از سازمان ها و ادارات بود که موجبات نارضایتی  شده و اعتراض مردم و کارمندان سایر ادارات و دستگاه های دولتی را به همراه داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: در خصوص توزیع گوشت گرم و مرغ در فروشگاه های زنجیره ای عمومی و تعاونی های مصرف ادارات و سازمان های دولتی دستورات لازم صادر شده است.

وی بیان کرد: در جهت کمک به معیشت کارمندان دولت و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه حاشیه نشینان شهر در کمیته نظارت بر بازار مصوب کرده ایم که مرغ کیلویی به قیمت۱۱هزارو۵۰۰تومان در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهرو فروشگاه های تعاونی مصرف ادارات تهیه و به سهولت در اختیار کارمندان و سایر اقشار جامعه قرار گیرد.

عتباتی در ادامه بر ضرورت حفظ شان و کرامت هم استانی های در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: از مجموعه سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی خواسته ایم به صورت دقیق بر روند توزیع گوشت قرمز یارانه ای و گوشت مرغ گرم نظارت داشته و ضمن حفظ شان و کرامت جایگاه هم استانی های عزیز جلوی هر گونه سوء استفاده گرفته شود.

دادستان اردبیل تصریح کرد: بدیهی است چنانچه سهل انگاری و قصوری در این موضوع مشاهده شود با جدیت و قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی نظارت و خود کنترلی مجموعه های صنعت, معدن و تجارت و تعزیرات در آستانه عید نوروز را ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و اظهار داشت: دستگاه قضا با تمام توان آمادگی پشتیبانی و کمک به دستگاه های مربوطه را دارد.

انتهای پیام/