پس از دوماه تعطیلی صورت گرفت؛

آغاز مجدد پرواز‌های مسافری از فرودگاه پارس آباد

پس از تعطیلی دوماهه شرکت هواپیمایی هما مجددا اقدام به برقراری پروازهای فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آوراسفندماه سال گذشته بود که پروازهای فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان طی نامه ای از سوی شرکت هواپیمایی هما، با وجود استقبال مناسب مسافران و زیان تعطیل شد که این موضوع واکنش مردم و مسئولان را در پی داشت.

در همین زمان سید پیمان آتش زر رئیس فرودگاه پارس آباد مغان شهرستان اظهار کرد: در حالی پروازهای شرکت هواپیمایی هما در فرودگاه پارس آباد مغان لغو می شود که برخلاف مراکز استانها، تعدد پروازها و تنوع شرکت های هواپیمایی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با اشاره به استقبال خوب مسافران از پروازهای پارس آباد مغان افزود: فرودگاه پارس آباد مغان به هیچ عنوان زیان ده نیست و مسوولان استانی و شهرستانی باید از تنها فرودگاه منطقه مغان که نماد قابلیت و توسعه این منطقه است حراست کنند.

️روز شنبه ۱۷ فروردین نیز صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر راه و شهرسازی خواستار برقراری سریع پروازهای شرکت هواپیمایی هما در مسیر تهران – پارس آباد و بالعکس شد.

حال بعد از وقفه ای تقریبا دوماهه امروز این شرکت هواپیمایی مجددا اقدام به برقراری پروازهای فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان کرد.


️طبق برنامه اعلام شده پروازهای مسیر تهران-پارس آباد و بالعکس از سه شنبه ۲۰ فروردین فعال می شود و طبق معمول روزهای شنبه و سه شنبه شهروندان جهت رزرو بلیط می توانند با مراجعه به سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اقدام به این کار کنند.

انتهای پیام/