رسانه های اماراتی و عربستانی

برانکو در آستانه سرمربیگری سبزهای الاهلی

رسانه های معتبر عربی مثل کورا ، یورواسپورت و اسپورت 360 خبر از نهایی شدن توافق میان برانکو ایوانکوویچ و باشگاه الاهلی عربستان داده اند.

برانکو و رامون دیاز و ژزوالدو فریرا سرمربیان سابق دو تیم الهلال عربستان و السد قطر سه گزینه نهایی تیم فوتبال الاهلی عربستان برای سرمربی گری فصل آینده این تیم به شمار می روند که در این بین مذاکرات نهایی با برانکو انجام گرفته و او در روزهای آینده به عنوان سرمربی جدید این تیم سبزپوش عربستانی برگزیده می شود.

تیم فوتبال الاهلی پس از اخراج خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه ای دستیار او را به کار گمارد و با وی به جمع ۱۶ تیم لیگ قهرمانان آسیا به مرحله پلی آف صعود کرد و از همان زمان نیز صحبت های حضور برانکو در این باشگاه مطرح بوده که البته سرمربی پرسپولیس این اخبار را هرگز تایید یا رد نکرده است.

باشگاه پرسپولیس که با برانکو یک سال دیگر قرارداد دارد به دلیل ناتوانی در پرداخت مطالبات وی در آستانه از دست دادن این سرمربی موفق اهل کرواسی است که قبلا در سه نامه مختلف به سرخ پوشان هشدار داده است که با وجود قرارداد می تواند از این تیم جدا شود چرا که خلف وعده های مالی پیاپی به صورت خود به خود باعث فسخ قرار داد بین دو طرف خواهد شد.

در حال حاضر هواداران پرسپولیس با نگرانی اخبار مربوط به برانکو را دنبال می کنند، اگر چه باشگاه در یک خبر شگفت انگیز اعلام کرده است که به برانکو یک قرارداد ۵ ساله پیشنهاد داده است که با توجه به مطالبات فی ما بین، این پیشنهاد فعلا کمی عجیب به نظر می رسد چرا که شرط برانکو برای ماندن در پرسپولیس ابتدا پرداخت مبلغی است که در یک سال گذشته از باشگاه پرسپولیس طلبکار بوده و حالا سرخ پوشان قول داده اند تا این مبلغ را تا ۱۰ روز آینده پرداخت کنند.

برانکو که ۴ فصل متوالی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته است بعد از ناکامی همراه با تیم ملی در سال ۲۰۰۶ با شرایطی نه چندان مناسب ایران را ترک کرد اما با بازگشت به ایران کاری کرد که نامش به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ همواره در ذهن هواداران فوتبال ایران باقی خواهد ماند. مربی که حالا برند خود را تقویت کرده و مورد توجه تیم های مختلفی از شرق و غرب آسیاست و البته می توان گفت بازگشتش به ایران دشوارتر از همیشه به نظر می رسد.

انتهای پیام/