جنجالی ترین انتقال فصل

کاپیتان آبی ها به پدیده پیوست

پس از کش و قوس فراوان، در نهایت سیدمهدی رحمتی از جمع آبی های پایتخت جدا شد تا از این پس با پیراهن تیم شهرخودرو در لیگ برتر حضور پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، قطعا یکی از مهمترین چالش های استقلالی ها پیش از آغاز لیگ نوزدهم و همینطور فصل نقل و انتقالات، ادامه همکاری با سیدحسین حسینی و سیدمهدی رحمتی درون دروازه این تیم بود و به دلیل داغ بودن این موضوع هر روز خبری در رابطه با چالش پیش روی آبی ها منتشر می شد تا اینکه امروز تکلیف موضوع به طور کامل روشن شد و این کاپیتان باتجربه آبی ها بود که در نهایت رضایت به جدایی از این تیم داد.

سیدمهدی رحمتی که در دو فصل اخیر به همراه حسینی چالش های فراوانی را برای حضور در لیست نفرات اصلی داشت پس از سال ها حضور در جمع استقلالی ها، به مذاکره با مسئولان تیم شهرخودرو پرداخت و در نهایت برای حضور در این تیم توافق کرد و بدین ترتیب یکی از مهمترین چهره های فوتبالی لیگ برتر در لیگ نوزدهم را با پیراهن تیم شهرخودرو خواهیم دید.

با وجود این که گفته می شد با استقلال قراردادی دو ساله خواهد بست، در نهایت راضی به جدایی از استقلال شده، اگرچه این توافق هنوز قطعی نیست و مدیران پدیده پس از انتشار خبر اول در خبرگزاری فارس به تکذیب آن پرداختند، اما در نهایت مجبور شدند توافق خود را علنی کنند. حال باید دید توافق بین مهدی رحمتی و باشگاه پدیده کی رسمی شده و تصویر عقد قرارداد مشترک کی انتشار خواهد یافت.

سیدمهدی رحمتی که با حضور در درون دروازه تیم فجرسپاسی خود را به فوتبالی ها شناساند و سپس  در تیم سپاهان تبدیل به یک ستاره شد با جمع آبی های پایتخت اضافه شد و از آن زمان تاکنون وی سه بار اخراج به خروج از جمع استقلالی ها کرد.

رحمتی برای اولین بار در سال ۸۶ از جمع استقلالی ها جدا شد و برای تیم های مس کرمان و سپاهان اصفهان بازی کرد. دومین حضور خود در استقلال را در سال ۹۳ به ثبت رساند و از این تیم راهی پیکان شد و در نهایت جدایی این روزهای وی را می توان هت تریک او در جدایی از جمع آبی ها دانست.

انتهای پیام/