رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

با احتکار کنندگان کالاها برخورد جدی می شود

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:انبارهایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع انبار درج نشده، حکم احتکار، اختفاء، عرضه خارج از شبکه یا قاچاق بر آنها صدق می کند و برابر مقررات با آنها برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،رامین صادقی در جمع خبرنگاران با تاکید بر جلوگیری از احتکار و گران فروشی اظهار داشت: نظارت مستمر و دائم بر بازار، در راستای ایجاد آرامش در جامعه است .

وی با اشاره به فصل برداشت غلات و حبوبات درسطح استان تاکید کرد: همه کالاهای مشمول طرح مبارزه با احتکار باید پس از ترخیص از گمرکات کشور یا تولید داخلی، در انبارها ثبت شده و در سامانه انبارها و مراکز نگهداری کالا نگهداری شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مالکان و یا استفاده کنندگان انبارهایی که این کالاها را نگهداری می‌کنند، موظفند اطلاعات ورود و خروج کالایی خود را در سامانه جامع انبار(ثبت رسید/حواله) درج کنند.

وی تصریح کرد: نگهداری کالا در انبارهایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع انبار درج نشده، حکم احتکار، اختفاء، عرضه خارج از شبکه یا قاچاق بر آنها صدق می کند و برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان از عموم مردم درخواست کرد، چنانچه اطلاعاتی درباره احتکار کالاهای اساسی، عمومی و ضروری دارند در اختیار سامانه ۱۲۴ قرار دهند.

انتهای پیام/