دادستان جدید مرکز استان اردبیل معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، در این مراسم که صبح امروز با حضور مدیران و مسئولان ارشد استانی و کشوری برگزار شد سیدعبدالله طباطبایی به عنوان دادستان جدید مرکز استان اردبیل معرفی شد. دادستان جدید اردبیل صبح در آیین تودیع و معارفه دادستان های عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، در این مراسم که صبح امروز با حضور مدیران و مسئولان ارشد استانی و کشوری برگزار شد سیدعبدالله طباطبایی به عنوان دادستان جدید مرکز استان اردبیل معرفی شد.

دادستان جدید اردبیل صبح در آیین تودیع و معارفه دادستان های عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه موفقیت دستگاه قضایی مرهون تلاش و همکاری تمامی حوزه‌ها و مسئولان است گفت: رضایت مردم در روند رسیدگی به پرونده‌ها اهمیت ویژه دارد و شان و منزلت مردم در بررسی پرونده‌ها باید رعایت شود

طباطبایی از دستگاه قضا به عنوان حافظ امنیت یاد کرد و افزود: احساس امنیت مردم مهم است و قطعا باید در جهت نیل به این مهم تلاش کنیم.

طباطبایی دستگاه قضایی را حافظ امنیت توصیف کرد و افزود: دستگاه قضا و دادستانی در کنار مردم و مسئولان است تا بتواند به شکل مطلوب امنیت را تامین کند.

انتهای پیام/