رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل

تامین اعتبار ۵۳ پروژه ملی اردبیل طی امسال / مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب بودجه تلاش کنند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل از تامین اعتبار پروژه ملی در استان اردبیل طی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور داود شایقی در گفتگو با خبرنگاران  از تامین اعتبار۵۳ پروژه ملی در استان اردبیل طی  امسال خبر داد و گفت: در سال مالی جدید تلاش بر این بوده تا از ردیف‌های ملی و استانی نسبت به جذب اعتباراقدام شود تا با بهره‌گیری از فصل کاری بخشی از پروژه‌های نیمه‌ تمام با اولویت تکمیل و زمینه بهره ‌برداری آنها در دهه فجر فراهم آید.

وی تاکید کرد:  با توجه به محدودیت‌های که دولت در تخصیص بودجه سال آینده خواهد داشت، تلاشمان را بکار گرفتیم تا با پیگیری و حضور مستمر در تهران و سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش اعتبارات استان از ردیف‌های ملی اقدام شود تا فرصت جذب اعتبارات در سال آینده به بهترین شکل فراهم آید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با جدیت و  پیگیری‌های مداوم و حضور در وزارتخانه‌ها نسبت به جذب بودجه قابل قبول برای استان تلاش کنند و در این راستا طرح‌های اولویت‌دار را به وزارتخانه اعلام تا در پیوست بودجه مورد توجه قرار گیرد.

 طبق اعلام وی راه آهن، توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل پروژه‌های زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان و عمران شهری طرح های اولویت دار مورد توجه مسئولان استان در پیگیری بودجه‌ای سال آینده هستند.

نویسنده: سمیه شاهی