در ۵ ماهه سال‌جاری صورت گرفت؛

کمک ۳ میلیارد تومانی حامیان به کودکان نیازمند اردبیلی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در پنج ماهه نخست سال‌جاری به کودکان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، صفر توحیدی با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام و محسنین بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در پنج ماهه نخست سال‌جاری کمک کرده‌اند، گفت: همواره شاهد افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان به ایتام تحت حمایت و فرزندان مشمول طرح محسنین هستیم که در سایه‌ کمک‌های آنها، بخش مهمی از مشکلات ایتام مرتفع شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷۴۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، افزود: ۳۵۱۳ فرزند مشمول طرح محسنین نیز از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند تا با کمک حامیان و نیکوکاران بخش مهمی از مشکلات‌شان برطرف شود.
توحیدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳ هزار و ۵۴۴ حامی رسیدگی به امور ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند، بیان کرد: حامیان علاوه بر حمایت‌های نقدی، به صورت غیرنقدی نیز با تهیه سبد کالایی و بسته‌های فرهنگی و تحصیلی و رسیدگی به سایر نیازمندی‌های خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل، آنها را مورد حمایت‌های همه‌جانبه خود قرار می‌دهند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» در پنج ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته حدود ۲۳ درصد افزایش داشته است، گفت: تلاش داریم در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» از ظرفیت خیران و حامیان برای کمک به فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شویم.
وی با بیان اینکه طرح «محسنین» با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، افزود: استقبال خیلی خوبی از این طرح صورت گرفته که با حمایت‌های حامیان «محسنین» بخش قابل توجهی از نیازهای ضروری فرزندان تحت حمایت رفع شده است.
توحیدی با اشاره به اینکه با کمک‌های حامیان، ایتام تحت حمایت با آسودگی خاطر و بی‌دغدغه می‌توانند در کنار سایر همنوعان خود به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست پیدا کنند، اعلام کرد: با حمایت‌های همه جانبه حامیان و خیران می‌توانیم گام‌های موثرتری را به منظور مرتفع ساختن مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت برداریم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ برای اعلام چگونگی کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در اختیار خیران و حامیان قرار دارد.
انتهای پیام