هیچ گونه قانون شکنی از سوی نامزدهای انتخاباتی پذیرفته نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، بهروز ندایی عصر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد:  با توجه به این که در این دوره از انتخابات شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بر جامعه  تحمیل شده و شاهد تحریم های ظالمانه بر علیه کشور هستیم هم میهنان عزیزمان با حضوری حماسی علاوه بر تصمیم گیری در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، بهروز ندایی عصر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد:  با توجه به این که در این دوره از انتخابات شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بر جامعه  تحمیل شده و شاهد تحریم های ظالمانه بر علیه کشور هستیم هم میهنان عزیزمان با حضوری حماسی علاوه بر تصمیم گیری در سرنوشت خود با انتخاب افراد شایسته در پای صندوق های رای؛ قدرت ملی و اتحاد خود را به دشمنان کشور و دین نشان می دهند.

وی  افزود: هیچ گونه قانون شکنی و ایجاد نفاق و تفرقه در بین اقشار مختلف مردم از سوی نامزدهای انتخاباتی پذیرفته نیست و با افرادی که بخواهند با وعده های دروغ و قول هایی که خارج ا ز اراده و اختیارات و وظایف نمایندگی است مردم را فریب دهند و یا با طرح موضوعات حاکمیتی مانند تقسیمات کشوری, حدود مرزی و میزان تخصیص منابع ملی جامعه را دچار نگرانی و تشویش کنند برخورد می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل  زیر سوال بردن اصل نظام و اتحاد و انسجام ملی را از خطوط قرمز کشور دانسته و از احزاب و جریان های سیاسی و هواداران و حامیان نامزدهای انتخاباتی خواست از دامن زدن به موضوعات اختلاف انگیز مانند مباحث قومی و قبیله ای  به شدت پرهیز و صرفا در جهت تبلیغ کارنامه و اهداف و برنامه های  نامزد مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: طبق قانون کارکنان دولت حق استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه هیچ نامزدی را ندارند و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف با خاطیان برخورد جدی و قانونی به عمل می آید و از مردم شریف استان هم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف انتخاباتی با ارائه مستندات لازم موارد را به ستاد انتخابات استان و شهرستان ها گزارش کنند.

ندایی ابراز داشت:ستاد انتخابات استان آمادگی دارد تا تمام نظرات, پیشنهادات و انتقادات شهروندان عزیز استان را دریافت و بررسی کند اما طبق قانون، اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور و شورای نگهبان است و هیچ نهاد دیگری حق دخالت در روند برگزاری انتخابات را ندارد لذا شایسته است تمام دستگاه ها و نهادها با رعایت دقیق قانون و انجام وظایف قانونی محوله، ستاد انتخابات استان را در برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه یاری کنند.

ندائی یادآور شد: در مجموع ۲۴۱ نفر به عنوان داوطلب نمایندگی  از ۵ حوزه انتخابیه این استان برای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۲ نفر از بانوان  هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تعداد  نامزدها نسبت به دوره قبل انتخابات؛ بیشترین تعداد از لحاظ سنی را افراد بین ۳۰ تا ۴۵ سال با ۱۳۴ نفر ثبت نام کننده اعلام کرد.

 وی اظهار کرد: طبق قانون اسامی قطعی نامزدهای تایید صلاحیت شده در ۲۳ بهمن ماه اعلام می شود و تبلیغات انتخاباتی از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه از سوی نامزدها انجام و پس از ۲۴ ساعت ممنوعیت تبلیغاتی، رای گیری از صبح روز جمعه دوم اسفند ماه آغاز می شود.

نویسنده: سید مهدی قدیرزاده