رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشکین شهر:

جشنواره زمستان بیدار در پل معلق مشکین شهر برگزار می شود

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر از برگزاری جشنواره زمستان بیدار در پل معلق مشکین شهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،ایمانعلی ایمانی صبح امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: این جشنواره با هدف معرفی قابلیت های گردشگری مشکین شهر در فصل زمستان و در طولانی ترین پل معلق خاورمیانه روز جمعه ۲۸ دی از ساعت ۱۳ لغایت ۱۷ برگزار می شود.

 وی افزود: تشکل زنجیره بانوان آذربایجانی با لباس سنتی بر روی پل معلق و اجتماع بزرگ آشیقلار آذربایجان از بخش های مختلف این جشنواره است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر همچنین به اجرای موسیقی پاپ و بازی های بومی محلی اشاره کرد و گفت: همچنین اجرای گروه ایگیدلر به عنوان نماد چابکی مردان آذربایجان پیش بینی شده است.

ایمانی به تیراندازی با کمان سنتی توسط سوارکاران حرفه ای اشاره کرد و افزود: ایستگاه عکاسی در محل جشنواره، انتخاب زیباترین لباس سنتی از بین بانوان و پرواز کایت در محوطه پل معلق در این جشنواره اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره به همت اداره کل میراث فرهنگی با هدف معرفی توانمندی های استان متذکر شد: مشارکت برخی دستگاه های اجرایی نیز در برگزاری این رویداد با هدف رونق گردشگری شهرستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/