مدیرکل بهزیستی ادربیل:

تعطیلی نمایندگی بهزیستی در لاهرود کذب است/ همراهی بخش خصوصی برای توسعه خدمات بهزیستی ضروری است

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در خصوص اخبار تعطیلی نمایندگی بهزیستی در لاهرود و واگذاری زمین این نمایندگی به بخش خصوصی گفت: این خبرشایعه ای بیش نیست و آن را تکذیب می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،بهزاد ستاری در خصوص اخبار تعطیلی نمایندگی بهزیستی در لاهرود و واگذاری زمین این نمایندگی به بخش خصوصی به خبرنگاران گفت:  این خبرشایعه ای بیش نیست و آن را تکذیب می کنیم.

وی افزود: نه تنها تصمیمی مبنی بر تعطیلی نمایندگی  بهزیستی در لاهرود  نداریم بلکه اصلاً قانون اجازه این اقدام را به ما نمی‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: قطعاً برای توسعه خدمات بهزیستی، همراهی بخش خصوصی لازم است، فلذا در همین راستا از بخش خصوصی دعوت کرده‌ایم تا در این شهر فعال شود اما یقینا فعالیت بخش خصوصی مانعی برای فعالیت اداره دولتی نخواهدبود؛ در عین حال باید توجه داشت که  در صورت فعال‌سازی بخش خصوصی، وظیفه سنگین نظارت نیز بر عهده نمایندگی اداره بهزیستی لاهرود خواهد بود.

وی گفت:در صورت نیاز و برای احداث مراکز خدماتی همچون مهدکودک، کمپ ترک اعتیاد و یا مرکز توانبخشی از بخش خصوصی هم کمک می گیریم.

ستاری تاکید کرد: زمین بهزیستی اداره شهرستان لاهرود در اختیار بخش خصوصی قرار نخواهد گرفت و عواید باغ و درختان موجود در محوطه اداره بهزیستی لاهرود نیز در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم این منطقه هزینه می شود.

 پیش تر اخبار غیر رسمی در لاهرد از تعطیلی نمایندگی اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل در لاهرود و واگذاری زمین اهدایی این نمایندگی به بخش خصوصی خبر داده بودند.

انتهای پیام/