از ایده های خلاقانه در حوزه فروش صنایع دستی حمایت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه از ایده‌های خلاقانه در حوزه فروش صنایع دستی به صورت ویژه حمایت می‌کنیم اظهار کرد: فروشگاه‌های آنلاین صنایع دستی از جمله ایده‌هایی است که باعث می‌شود صنایع دستی و هنر ایرانی را بیشتر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه از ایده‌های خلاقانه در حوزه فروش صنایع دستی به صورت ویژه حمایت می‌کنیم اظهار کرد: فروشگاه‌های آنلاین صنایع دستی از جمله ایده‌هایی است که باعث می‌شود صنایع دستی و هنر ایرانی را بیشتر در خانه‌های ایرانی مشاهده کنیم.

وی بیان کرد: در این راستا طرح استارت‌آپی گلیمو از ۷ ماه پیش کار خود را آغاز کرده است که در این مدت زمان کم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه این مجموعه فعالیت خود را از شهرستان نمین آغاز کرده است، تصریح کرد: امیدورایم در ماه‌های آینده شاهد افزایش گستره فعالیت این مجموعه در سطح استانی و حتی ملی نیز باشیم.

فلاحی افزود: این ایده توانسته در ۴ استارت‌آپ مطرح کشور مقام برتر را کسب کند که نشان دهنده پشتوانه علمی و احساس نیاز در جامعه برای چنین فعالیت‌هایی است.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از ایده‌هایی که بتواند منجر به ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در جامعه شود به صورت مادی و معنوی حمایت می‌کند.