کی‌روش سرمربی کلمبیا می‌شود

سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی قبل وارد بوگوتا شد تا قراردادش با هدایت تیم کلمبیا را برعهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،کارلوس کی‌روش که پس از حذف همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و پایان دوران حضور هشت ساله‌اش در فوتبال ایران، بامداد روز پنج‌شنبه هفته قبل تهران را ترک کرده بود، دقایقی قبل برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا وارد این کشور شد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران که شایعه حضورش در تیم ملی کلمبیا از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد، درست یک هفته پس از ترک تهران، ساعت ۱۷(به وقت محلی) امروز پنج‌شنبه وارد بوگوتا شد که در بدو ورود مورد استقبال رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا قرار گرفت.

کی‌روش در مقابل درب خروجی فرودگاه بوگوتا، با استقبال یک ایرانی مواجه شد که به او عنوان کرد: «آقای کی‌روش بابت همه چیز ممنون، شما بهترین هستید، ۸۰ میلیون ایرانی طرفدار شما هستند.»؛ این اتفاق که مرد پرتغالی را شگفت‌زده کرده بود، با خوشحالی و واکنش مثبت او همراه شد.

بعد از این اتفاق جالب، کارلوس کی‌روش مقابل دوربین‌های تلویزیونی و در جمع خبرنگاران پُر تعداد کلمبیایی حاضر شد تا اولین گفت‌وگوی خود بعد از ورود به این کشور را انجام دهد.

رسانه‌های کلمبیایی عنوان کردند بالاخره مذاکرات پنج ماهه فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش به نتیجه رسید و او دقایقی قبل وارد بوگوتا شد، اما سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران هیچ توضیحی راجع به جزئیات قراردادش با فدراسیون کلمبیا عنوان کرده است.

اما خبر مهم رسانه‌های کلمبیایی به زمان قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا مربوط می‌شود و آنها عنوان کردند این اتفاق روز پنج‌شنبه بعد از نشست کمیته اجرایی فدراسیون کلمبیا رخ خواهد داد و قرارداد طرفین رسمی می‌شود.

کی‌روش در صحبت کوتاهی که با رسانه‌های کلمبیایی داشته، اظهار کرده: «از حضور در این کشور بسیار خوشحال هستم، فردا با یکدیگر بیشتر صحبت می‌کنیم و از فدراسیون فوتبال کلمبیا بابت این دعوت سپاسگزار هستم.»

انتهای پیام/