مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل:

فضای مجازی کلید ورود به آینده باعظمت انقلاب اسلامی است

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: فضای مجازی کلید ورود به آینده باعظمت انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای درخشان از طریق این بستر پرنفوذ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،شفیع شفیعی با حضور در غرفه پاسخگوئی خانه مطبوعات اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در ۱۲۰ غرفه و با مشارکت ۷۵ دستگاه و نهاد دولتی برپا شده تا در فضای ملموس و در ابعاد مختلف عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی خدمات نظام اسلامی تبیین و تشریح شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن برپا بوده و فرصتی را برای هموطنان فراهم کرده تا از نزدیک مردم با این ثمره پرخیر و برکت انقلاب آشنا شوند، خاطرنشان کرد: قطعا این نمایشگاه انگیزه بیشتری را برای تمام دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کند تا در سال‌های آینده با یک توان مضاعف حضور پیدا کنند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل فرمایش اخیر مقام معظم رهبری را در حوزه فضای مجازی و ورود جوانان به این عرصه برای تبلیغ و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: ما نمی‌توانیم فضای مجازی را نادیده گرفته و نسبت به تاثیرگذاری آن دچار غفلت شویم بلکه باید از این فضا به نفع انقلاب و بیان دستاوردهای آن بهره بگیریم.
شفیعی به علاقمندی جوانان به حضور موثر و کارآمد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌های راهی جز ارتقای سواد رسانه‌ای اقشار و گروه‌های مختلف جامعه نداریم و ضرورت دارد به سمتی حرکت کنیم تا بیشتر از ضرر و زیان فضای مجازی از منافع آن سود ببریم.
وی به برگزاری کارگاه‌های متعدد برای معرفی و تبیین سواد رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: ما بدون واهمه و ترس از عواقب نگران کننده فضای مجازی باید به جوانان و نوجوانان طرز صحیح استفاده از این فضا را آموزش دهیم تا آنها بتوانند از شگردها و شیوه‌های جدید تبلیغی در این حوزه بیشتر استفاده کرده و بهره‌برداری کنند.
خبرنگار – شهرام جباری