وحید صادقی رئیس هیات ژیمناستیک استان اردبیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان اردبیل روز دوشنبه با حضور حمید احمدی سرپرست فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده برگزار شد. عزیز افضلی فرد، بهرام تقی زاده، حقیقت جعفری، ناصر دستاری و وحید صادقی پنج نامزد مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان اردبیل بودند که سه نفر از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان اردبیل روز دوشنبه با حضور حمید احمدی سرپرست فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده برگزار شد.

عزیز افضلی فرد، بهرام تقی زاده، حقیقت جعفری، ناصر دستاری و وحید صادقی پنج نامزد مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان اردبیل بودند که سه نفر از آنها قبل از برگزاری انتخابات انصراف دادند.

در این مجمع انتخاباتی رقابت بین ۲ کاندیدای باقیمانده برگزار شد و وحید صادقی موفق به کسب ۱۴ رای و عزیز افضلی فرد با کسب ۱۳ رای از مجموع ۲۷ رای ماخوذه، هیچکدام نتوانستند حد نصاب رای لازم مجمع (نصف بعلاوه یک) را کسب کنند.

با کشیدن شدن رای به دور دوم باز وحید صادقی موفق به کسب ۱۴ رای و عزیز افضلی فرد موفق به کسب ۱۳ رای اعضای مجمع شدند و طبق قانون انتخابات فدراسیون ها وحید صادقی به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات ژیمناستیک استان اردبیل انتخاب شد.

رییس جدید هیات ژیمناستیک استان اردبیل گفت: بسط، گسترش و همگانی کردن ژیمناستیک، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

وحید صادقی مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها،  برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان ژیمناستیک و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

وی استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، برگزاری مسابقات ژیمناستیک در مناسبت های مختلف در تمامی شهرستان های استان به صورت چرخشی با هدف ایجاد علاقمندی وجذب نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات جایزه بزرگ ژیمناستیک در استان را جمله دیگر اقدامات این هیات در استان برشمرد.

انتهای پیام/