۹ پروژه بهداشت و درمان در بیله‌سوار اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، صاحبعلی اصغری روز پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی بهداری خلیفه‌لو در بخش قشلاق‌دشت این شهرستان اظهار کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان باشیم. وی با تشریح این پروژه‌ها گفت: دو مرکز بهداری در روستاهای خلیفه لو و انجیرلو هر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، صاحبعلی اصغری روز پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی بهداری خلیفه‌لو در بخش قشلاق‌دشت این شهرستان اظهار کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان باشیم.

وی با تشریح این پروژه‌ها گفت: دو مرکز بهداری در روستاهای خلیفه لو و انجیرلو هر کدام با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و چهارخانه بهداشت در روستاهای خان گلدی ، جان خانملو ، آلی‌ کندی و آلی شبان هر کدام با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

به گفته فرماندار بیله‌سوار، مسکن پزشکان متخصص در بیله سوار با ۳۰ میلیارد ریال ،درمانگاه تخصصی با ۶۰ میلیارد ریال و ستاد شبکه با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌هایی است که امسال در شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود.

اصغری یادآورشد: تامین و احداث زیرساخت‌های آب ، راه و بهداشت و درمان سه حوزه‌ای هستند که بیشترین اعتبارات به آنها تزریق می‌شود.

وی همچنین درباره مرکز بهداری خلیفه‌لو در بخش قشلاق دشت جعفرآباد اظهارکرد: این مرکز در زمینی اهدایی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا می‌شود که در ۵۰۰ متر آن ساختمان مرکز بهداری احداث خواهد شد.

اصغری ادامه داد: حدود ۶۰ میلیارد ریال برای احداث این ساختمان تزریق شده که در آن خدمات پزشکی دندانپزشکی ، تزریقات ، مامایی ، زایمان و خدمات پزشکی دیگر ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/