آگهی‌های مطبوعاتی در اردبیل ساماندهی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، سیدحامد عاملی ظهر پنج شنبه در مراسم روز در استانداری اردبیل با اشاره بر ضرورت حمایت از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها در تبیین مطالبات صحیح برای پیشرفت اردبیل نقش مهمی داشته و از آن جهت که روابط وسیع‌تری با مردم دارند، ضمن در اولویت قرار دادن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، سیدحامد عاملی ظهر پنج شنبه در مراسم روز در استانداری اردبیل با اشاره بر ضرورت حمایت از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها در تبیین مطالبات صحیح برای پیشرفت اردبیل نقش مهمی داشته و از آن جهت که روابط وسیع‌تری با مردم دارند، ضمن در اولویت قرار دادن مطالبه‌گری خواسته‌های مردم، در انعکاس آن تلاش کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: اردبیل برای جلب مشارکت عمومی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، نیازمند فعالیت جدی و برنامه‌ریزی‌شده در رسانه‌ها است.

وی بر ضرورت ساماندهی آگهی‌های مطبوعاتی در استان تاکید کرد و افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی با محوریت فرهنگ و ارشاد باید با رعایت چهارچوب‌های قانونی مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تعامل دو طرفه لازمه پیشرفت اساسی است، گفت: برای تامین مسکن خبرنگاران و فعالان در این حوزه آمادگی داریم و حمایت‌های لازم در راستای جهش تولید مسکن در بحث تامین زمین و تسهیلات مبنای کار است.

عاملی از آغاز پرداخت تسهیلات ویژه مسکن خبر داد و افزود: موضوع خانه‌دار شدن مردم جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است و ما تلاش داریم این مسئله در سطح استان نیز روند خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/