استاندار اردبیل:

بهبود اقتصاد و معیشت مردم مهم‌ترین مساله است

استاندار اردبیل گفت: اقتصاد و معیشت مردم مهم‌ترین مساله در استان است و برای افزایش درآمد مردم باید برنامه‌های منسجم در حوزه اقتصاد و تولید تدوین و اجرا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور ، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی پارس‌آباد در مجتمع کشت و صنعت و دامپروری پارس به توسعه راه‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: ۹۵ کیلومتر مسیر ارتباطی پارس‌آباد – مشگین‌شهر تحت پیمان نرفته است و باید پیگیری‌های لازم انجام شود ، همچنین پرونده راه ارتباطی مشگین‌شهر – اردبیل باید امسال تکمیل و بسته شود.

وی ادامه داد: خط دوم انتقال گاز از اردبیل به پارس‌آباد به عنوان زیرساخت برنامه‌های توسعه ، اقتصاد و صنعت استان در دست پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد ، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در راه‌های مواصلاتی حوزه انتخابیه این منطقه در حال فعالیت است و این حجم عملیات توسعه راه در تاریخ مغان بی‌سابقه است.

عباس جهانگیرزاده افزود: هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار در پارس‌آباد به محور پارس‌آباد – سه‌راهی سربند هزینه شده است و ۵۴۰ میلیارد ریال نیز از محل سفر سال گذشته رئیس جمهوری به استان به توسعه راه‌های ارتباطی این شهرستان اختصاص یافته بود.

حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر باقری بنابی ، امام جمعه پارس‌آباد مغان هم به مسئولان توصیه کرد انتقادپذیر باشند و از هر فرصت و مکانی برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از استاندار اردبیل انتظار داریم در زمینه منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان برنامه‌های لازم را مشخص و با برنامه علمی و نگاه کارشناسانه نسبت به حل و فصل موضوع اقدام کند.

استاندار اردبیل: بهبود اقتصاد و معیشت مردم مهم‌ترین مساله در استان است

فرماندار پارس‌آباد هم گفت: بمناسبت هفته دولت در مجموع ۵۶ پروژه با ۴۰۸ میلیارد تومان در این شهرستان در حال افتتاح یا کلنگ‌زنی است.

جابر جهان‌بین افزود: امروز به میمنت حضور استاندار اردبیل ۲۰ پروژه تولیدی و اشتغال‌زایی با ۲۹۱ میلیارد تومان اعتبار در پارس‌آباد مغان افتتاح و سه پروژه نیز با ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد.

در این آیین در مجموع ۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۴۰۸ میلیارد تومان اعتبار در پارس‌آباد مغان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/