۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان درون‌شهری اردبیل افزوده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور؛ محمود صفری روز سه شنبه با اعلام این مطلب از تحویل نخستین مرحله حواله اتوبوس های درون شهری از سوی وزیر کشور به شهرداری اردبیل، جهت کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان خبر داد. وی اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور؛ محمود صفری روز سه شنبه با اعلام این مطلب از تحویل نخستین مرحله حواله اتوبوس های درون شهری از سوی وزیر کشور به شهرداری اردبیل، جهت کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.

وی اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به منظور تقویت بنیه مدیریت شهری و کاهش آلودگی هوا، توسعه حمل و نقل عمومی و روانی ترافیک، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، و بهبود کیفیت ارائه خدمات و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان در اولویت برنامه حمل و نقل شهری قرار گرفته است.

شهردار اردبیل بیان کرد: هم اکنون ناوگان حمل و نقل شهری از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، لذا با نوسازی اتوبوس‌های شهری تمامی مشکلات ظاهری و فنی اتوبوس‌ها خصوصا مشکلات گرمایشی و رفاهی رفع خواهد شد.

وی افزود: بهسازی اتوبوس‌های درون شهری موجب فرهنگ‌ سازی و تشویق شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک و رفع معضلات مربوط به آن می‌شود.

انتهای پیام/