اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (ص) در اردبیل برگزار شد

همزمان با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول‌الله عصر یکشنبه در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، همزمان با رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) با حضور مردم حسینی اردبیل، شعرا و مادحین اهل بیت (ع) عصر روز یکشنبه در میدان عالی قاپو اردبیل برگزار شد.

این مراسم مذهبی در قالب دسته‌های عزاداری با حضور جامعه هیات‌های حسینی ، جامعه قرآنی ، مردم ولایت مدار و حسینی اردبیل در پاسخ به اهانت‌های اخیر معاندین به قرآن کریم و پرچم پرافتخار ایران اسلامی و مقدسات دینی و در حمایت از پلیس مقتدر کشورمان برگزار شد.

اجتماع کنندگان در این مراسم به منظور محکومیت فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و آشوبگران به خیابان‌ها آمده و با فریادهای “لبیک یا حسین (ع)”، “لبیک یا خامنه‌ای” پشتیبانی و حمایت خود را از نظام اسلامی و ولایت مطلقه ولی فقیه به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در اردبیل با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوبگر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، اردبیللی اویاق دی انقلابا دایاق دی” ( اردبیلی بیدار است، حامی انقلاب است) ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و لبیک یا حسین (ع) بهانه‌جویی دشمن برای فتنه‌انگیزی و سلب آرامش و امنیت در داخل کشور را محکوم کردند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این اجتماع گفت: جنس فتنه‌های دو دهه اخیر با یکدیگر متناجس بوده و هدف نهایی آنها جدایی مردم از ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام حسین علیی افزود: به اعتراف دشمنان امروز انقلاب اسلامی بمراتب قدرتمندتر از سال‌های گذشته است و هر روز بر قدرت و اقتدار آن افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: همه باید با وحدت و اتحاد زیر چتر ولایت جمع شده و در سایه مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری در مقابل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی  و کشورمان دفاع کنیم.

مداحی و شعرخوانی از دیگر بخش‌های این اجتماع بود.

امروز همزمان با رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در دیگر شهرستان های استان اردبیل نیز برگزار شد.

طی روزهای اخیر برخی عناصر معاند و ضد انقلاب به بهانه درگذشت مهسا امینی در برخی شهرهای کشور اقدام به آشوب و اغتشاش کرده و ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه، به اموال عمومی و مردم آسیب وارد کردند. روز جمعه هم امت حزب الله در اعتراض به این فتنه افکنیها در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/