صنایع تبدیلی و تکمیلی موثری در استان اردبیل وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور از جهاد کشاورزی اردبیل، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان سنگرسازان بی‌سنگر در جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و رسیدن به اهداف عالیه کشور باید نهایت حمایت خود را از دولت داشته باشیم. وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور از جهاد کشاورزی اردبیل، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان سنگرسازان بی‌سنگر در جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و رسیدن به اهداف عالیه کشور باید نهایت حمایت خود را از دولت داشته باشیم.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مجلس با دولت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یادآورشد: کمک به دولت در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به عنوان یک طرح انقلابی که ریشه‌های فساد ، رانت‌خواری و دزدی را در کشور قطع می‌کند، از جمله این حمایت‌هاست

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مسئولان بخش کشاورزی استان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا جلوی خام‌فروشی محصولات کشاورزی گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: در حالی که در استان اردبیل افزون بر ۴.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می‌شود، صنایع تبدیلی و تکمیلی موثری در استان وجود ندارد و از طرف دیگر گنجایش سردخانه‌های مدرن برای نگهداری این محصولات در سطح پایین است.

وی در عین حال از تلاش نمایندگان مردم منطقه برای مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: تلاش نمایندگان استان بر این است تا راه‌آهن خیلی زود به بهره‌برداری برسد تا مشکل حمل و نقل و جابجایی محصولات مازاد بر تولید استان تسهیل شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی سنگرسازان بی‌سنگر را انسان‌های مخلصی دانست که سینه‌های خود را در مقابل گلوله‌های دشمنان اسلام سپر قرار دادند تا برای دیگر رزمندگان سنگر و خاکریز بسازند ، در حالی که خود سنگر و خاکریزی نداشتند.

انتهای پیام/