۱۹ هزار تخت برای اقامت مسافران تابستانی ساماندهی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، مصطفی سید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد ۱۴ هزار تخت در هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیرها و ۵ هزار تخت در خانه مسافرها آماده سازی شده است. وی با بیان اینکه ۸۰ هتل و هتل آپارتمان، ۱۸۰ خانه مسافر و ۸۰ مهمان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، مصطفی سید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد ۱۴ هزار تخت در هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیرها و ۵ هزار تخت در خانه مسافرها آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ هتل و هتل آپارتمان، ۱۸۰ خانه مسافر و ۸۰ مهمان پذیر در این شهرستان آماده پذیرش مسافران است، افزود: شهرستان سرعین جزو رتبه های نخست برخورداری از مراکز اقامتی در بین شهرهای کشور است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین اضافه کرد: علاوه بر این ۱۱ مجتمع آبدرمانی در این شهرستان آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران است.

سیدمحسنی به تعریف امکانات رفاهی تاکید کرد و گفت: آثار تاریخی متعددی در این شهرستان وجود دارد که از جمله می توان به قلعه های آلوارس، مسجد جامع آلوارس، دستکندهای کنزق،  تپه باستانی آناهیتا، غارهای ویند کلخوران و تپه آتشگاه اشاره کرد.

وی اظهار کرد: همچنین دره ورگه سران، دربند آلوارس، گلدشت سرعین، روستای بیله درق، پارک کودکان و پارک آناهیتا در کنار باغ وحش، پیست اسکی و تله سیژ آلوارس از جاذبه های طبیعت گردی این شهرستان است.

انتهای پیام/