شمسایی: باور نمی‌کردم ویتنام را با این نتیجه شکست بدهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه حسین طیبی رهبر تیمش است، گفت: باور نمی‌کردم تیم ویتنام را با این نتیجه پرگل شکست بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، وحید شمسایی سرمربی و حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و ویتنام و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کنفرانس خبری حضور یافتند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

شمسایی: به اهداف خود رسیدیم

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی گفت: بازی بسیار جذابی بود و به اهداف خود و آنچه دنبال آن بودیم، رسیدیم. می‌دانستیم که باید سفت و سخت شروع کنیم تا تنبیه نشویم. تیم ویتنام را خیلی خوب آنالیز و به جمع ۴ تیم برتر صعود کردیم. بازیکنانم روز به روز به بلوغ ورزشی می‌رسند.

وی ادامه داد: روزی بوده که من در تیم ملی بازی می‌کردم و به تیمی ۳۶ گل زدیم اما آن دوران تمام شده و فوتسال در دنیا در حال پیشرفت است. من باور نمی‌کردم که بتوانیم ویتنام را با این نتیجه شکست دهیم. آنها در جام جهانی قبلی شخصیت خود را نشان داده بودند. همه در حال پیشرفت و نسل‌ها در حال تغییر هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و منتظر می‌شویم تا بازی حریف بعدی خود را ببینیم و خوب آن‌ها را آنالیز کنیم. مهم‌تر از فینال، نیمه نهایی است. من در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار به ویتنام رفتم و به من گفتند که این کشور برنامه بلند مدتی برای فوتسال دارند و فکر نمی‌کردم به این سرعت پیشرفت کنند و نمونه آن جام جهانی است. متاسفم که ویتنام لیگ ندارد اما بازیکنان خوبی دارد.

شمسایی در خصوص عملکرد حسین طیبی هم عنوان کرد: او رهبر تیم من است و بازیکنان باید همه به او احترام بگذارند. طیبی هم باید بزرگ‌تری کند زیرا بازیکن بین‌المللی ما است.

طیبی: ایران یک تیم متفاوت است

در ادامه حسین طیبی اظهار کرد: همه بازیکنان ما بهترین بودند. خدا را شکر می‌کنم به هدف خود رسیدیم و طبق برنامه کادر فنی پیش رفتیم. تیم ما یک تیم متفاوت است. ۹۰ درصد بازیکنان ما تا به حال در آسیا بازی نکرده بودند و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی ادامه داد: وقتی گلی زده می‌شود، تلاش همه بازیکنان است و من آن را به ثمر نشانده‌ام. ما همیشه کار تیمی می‌کنیم و شخص گل نمی‌زند و این تیم ایران است گل می‌زند. تیم متفاوتی داریم و بسیار جوان هستیم اما با احترام به همه تیم‌ها می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/