سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

بیش از ۴۲ هزار نفر در ورزش همگانی اردبیل مشارکت کردند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت ۴۲ هزار و ۲۵۵ نفر در مهرماه سال‌ جاری در برنامه‌های ورزش همگانی در این استان خبر داد.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اکبر ورودی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی ۲۳ هزار و ۱۰۰ نفر در بخش مردان و ۱۹ هزار و ۱۵۵ نفر در بخش بانوان مشارکت داشتند.

وی افزود: همایش پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات و بین کارکنان،  برنامه‌های فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی و دو چرخه سواری و گلگشت ها از جمله برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری ۲۳ برنامه پیاده روی با مشارکت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر، ۹۴ مورد کوه روی و کوهپیمایی با مشارکت بیش از هزار و ۲۰۰ نفر، ۲۱ مورد دوچرخه سواری و ۳۰ برنامه گلگشت خانوادگی، برگزاری ۴۶ مسابقه ورزشی محلات و کارکنان، برگزاری ۴۸۵ مورد ورزش صبحگاهی و همگانی با مشارکت بیش از ۲۷ هزار نفر، برگزاری ۹۲ مسابقه ورزشی مختلف با مشارکت بیش از چهار هزار نفر، برگزاری ۱۰۰ همایش و جشنواره ورزشی با مشارکت بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر از جمله آنهاست.

او بیان کرد: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی ، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی از دیگر فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل در این مدت بوده است.

ورودی توسعه ورزش همگانی را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و اضافه کرد: البته این به معنای بی توجهی به ورزش حرفه ای و قهرمانی نیست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد، گفت: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها نیز خواهد شد.

انتهای پیام/