۸۰ هزار مسافر در شهرستان پارس‌آباد جابجا شدند

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: بیش از ۸۰ هزار مسافر در هفت ماه امسال در این شهرستان جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، آیدین مرادی روز شنبه در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان پارس آباد افزود: این تعداد مسافر توسط ۶۰ دستگاه خودروی سواری و ۴۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۱۶۱ مورد سفر انجام شده است، اظهار کرد: تعداد مسافر و سفر در شهرستان پارس آباد در هفت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

رئیس ادار راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با اشاره به جابجایی ۳۶۷ هزار تن کالا در هفت ماه سال جاری در شهرستان پارس آباد بیان کرد: امسال همچنین در این مدت ۴۳ هزار و ۴۹۵ برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

مرادی اضافه کرد: ۱۴ شرکت حمل و نقل بار و کالا در  شهرستان پارس آباد فعال بوده و در حال ارایه خدمات به مردم و رانندگان هستند.

وی حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را از اولویت های مهم راهداری برشمرد و ادامه داد: در همین راستا راهداری شهرستان پارس آباد در این مدت با انجام هزار و ۳۰۰ مورد گشت راهداری ۴۸۰ کیلومتر از حریم راه را آزادسازی، ۵۸ دکه غیرمجاز را جمع آوری و هشت مورد ساخت و ساز غیرمجاز را شناسایی و قلع و قمع کردند.

مرادی شستشوی بیش از ۶ هزار عدد تابلو و علائم راه اصلی و رنگ آمیزی ۵۴۷ عدد پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن با هدف افزایش آگاهی و انتقال اطلاعات صحیح به رانندگان را از جمله اقدامات اداره راهداری شهرستان پارس آباد در این مدت ذکر کرد.

وی آشکارسازی و ایمن سازی هزار و ۳۷۰ نقطه پربرخورد با دپوی مصالح، شن ریزی و مرمت و بهسازی هشت کیلومتر از راه های روستایی با هدف ارتقای ایمنی و اصلاح و تسطیح ۶۱ کیلومتر از افتادگی شانه راه با هدف جلوگیری از پرت شدن وسیله نقلیه را از دیگر اقدامات راهداری شهرستان پارس آباد عنوان کرد.

 

انتهای پیام/