روز دوم نتایج/ جمهوری‌خواهان همچنان پیشتاز مجلس نمایندگان و سنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، شمارش آرای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در ایالت‌های مختلف این کشور همچنان ادامه دارد، اما تازه‌ترین نتایج نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا همچنان پیشتاز هستند. برای پیگیری لحظه به لحظه نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا اینجا را کلیک کنید. شبکه سی‌ان‌ان لحظه به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، شمارش آرای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در ایالت‌های مختلف این کشور همچنان ادامه دارد، اما تازه‌ترین نتایج نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا همچنان پیشتاز هستند.

برای پیگیری لحظه به لحظه نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا اینجا را کلیک کنید.

شبکه سی‌ان‌ان لحظه به لحظه نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا را منتشر می‌کند که بر این اساس تا امروز پنج‌شنبه (ساعت ۱۴ به وقت تهران) جمهوری‌خواهان ۲۰۹ صندلی از مجلس نمایندگان و ۴۹ صندلی از سنا کسب کرده‌اند و در مقابل دموکرات‌ها ۱۹۱ صندلی در مجلس نمایندگان و ۴۸ صندلی در سنا.

برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان، حزب پیروز باید ۲۱۸ صندلی از ۴۳۵ صندلی را کسب کند و در سنا نیز حزبی که ۵۱ صندلی از ۱۰۰ صندلی کسب کند، کنترل مجلس سنا را به دست خواهد گرفت

روز دوم نتایج/ جمهوری‌خواهان همچنان پیشتاز مجلس نمایندگان و سنا

بر اساس تازه‌ترین نتایجی که شبکه فاکس‌نیوز منتشر کرده، جمهوری‌خواهان نیز در مجلس نمایندگان و سنا پیشتاز هستند. با توجه به اینفوگرافی که وب‌سایت این شبکه منتشر کرده، جمهوری‌خواهان ۲۰۷ صندلی مجلس نماینگان و ۴۹ صندلی سنا را کسب کرده‌اند و دموکرات‌ها نیز ۱۸۴ صندلی مجلس نمایندگان و ۴۸ صندلی سنا را کسب کرده‌اند.

روز دوم نتایج/ جمهوری‌خواهان همچنان پیشتاز مجلس نمایندگان و سنا

انتهای پیام/