آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم/ اظهارات نتانیاهو بیهوده است

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور به نقل از وبگاه العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز پنج شنبه در سخنانی، به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه نقض توافق ترسیم مرزهای دریایی هشدار داد.

وی در این باره تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی در توافق ترسیم مرزهای دریایی خللی ایجاد کند، حزب الله برای تنبیه صهیونیست‌ها و جلوگیری از هر گونه حماقت این رژیم قدرت کافی را دارد.

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: حزب الله آماده مقابله با دشمن صهیونیستی است و قدرت و انسجام ما در لبنان برای مقابله با مشکلات، ضمانتی برای ترسیم مرزهای دریایی است.

وی با بیان اینکه آمریکا پیشگام اشغالگری در جهان است، افزود: آمریکا به همه مردم جهان ظلم می‌کند. این اشغالگری برای آمریکا عادی شده است، ولی آنها با آزاد شدن ملت‌ها مخالف هستندو

شیخ نعیم قاسم هشدار داد: هرگز نخواهیم پذیرفت تحت امر آمریکا باشیم و هر کاری که واشنگتن خواست انجام دهد. آینده بیش از پیش ثابت خواهد کرد که آمریکا نخواهد توانست طرح‌های خود را در منطقه‌ای که مقاومت در آن حضور دارد، پیاده کند، چون ملت‌هایی در منطقه هستند که هژمونی آمریکا را نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دلیل مبارزه حزب الله با رژیم صهیونیستی، با ما مقابله می‌کند، افزود: رژیم صهیونیستی از سوی غربی‌ها به وجود آمد تا ابزار منطقه‌ای آنها باشد و از طریق آن بتوانند بر آینده، سرنوشت و امکانات منطقه مسلط ما شوند.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: زمانی که غرب می‌خواهد بدون هزینه مستقیم دستاوردی داشته باشد، از چماق رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند. تل آویو برای تحقق اهداف پلید و مجرمانه‌ای به وجود آمده که هیچ ارتباطی با انسانیت یا حقوق بشر ندارد.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه آمریکا در تلاش است که رژیم صهیونیستی همچنان قدرت داشته باشد، گفت: از نظر ما رژیم صهیونیستی یک دشمن، غاصب، جنایتکار و اشغالگر است که باید از فلسطین اشغالی خارج شود.

وی در زمینه انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نیز گفت: این انتخابات چیزی را تغییر نمی‌دهد. یک مسئله وجود دارد و آن این است که یک رژیم اشغالگر در منطقه وجود دارد. لذا فرقی دارد که چه کسی نخست وزیر این رژیم باشد؟

معاون سید حسن نصرالله تهدیدهای بنیامین نتانیاهو را صرفاً بمب صوتی دانست که هیچ اثری ندارد. وی همچنین درباره رئیس جمهور آینده لبنان، نیز گفت: این فرد باید ملی‌گرا باشد و تسلط خارجی بر لبنان را قبول نکند، وی نباید تحت امر آمریکایی‌ها باشد.

انتهای پیام/