خجالت پرسپولیس برای ارسال قرارداد «استوکس» به فیفا!

قرارداد «آنتونی استوکس» با باشگاه پرسپولیس اشکالاتی داشته است که در نهایت پیروزی این بازیکن ایرلندی در فیفا را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، آنتونی استوکسل مهاجم ایرلندی یکی از عجیب‌ترین خریدهای باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت محمدحسن انصاریفرد بود. این بازیکن بعد از انجام تنها چند مسابقه برای سرخپوشان، بعد از شیوع ویروس کرونا پرسپولیس را ترک کرد و دیگر به این تیم بازنگشت.

استوکس سپس از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد و در این پرونده حقوقی پیروز شد و پول خود را دریافت کرد.

مهدی رسول پناه مدیرعامل و رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس زوایای جدیدی از قرارداد استوکس را اعلام کرد و گفت: این قرارداد دوران مدیریت من نبود. استوکس با تیم برای بازی با شارجه به امارات رفت و دیگر نیامد. در دوران مدیریتی ما بحث کرونا و بازی‌ها کنسل شد. او در این مدت نمی‌توانست به تهران بیاید. طبق قرارداد استوکس، کار حقوقی را انجام دادیم.

رسول پناه افزود: در قرارداد استوکس آمده بود که باید به فدراسیون فوتبال ایران شکایت کنیم. این ایراد است. این قرارداد آنقدر «ان قلت» داشت که رویمان نمی‌شد برای فیفا ارسال کنیم. تاریخ‌ها هم اشتباه خورده بود. نمی دانم سهواً بوده یا عمداً ولی قرارداد ۲۰ یا ۳۰ غلط داشت. فقط توانستیم جوری وارد شویم که ۵۰ هزار دلار آخر به ما نخورد. بزرگترین ضربه را در پرسپولیس از بحث حقوقی خورده‌ایم.

انتهای پیام/