همایش بزرگ بسیجیان اردبیل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، در این همایش که با عنوان اقتدار و مقاومت بسیج” برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهای ” مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه” خشم و انزجاز خود را نسبت به دشمنان انقلاب اسلامی ابراز کردند. “خونی که در رگ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، در این همایش که با عنوان اقتدار و مقاومت بسیج” برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهای ” مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه” خشم و انزجاز خود را نسبت به دشمنان انقلاب اسلامی ابراز کردند.

“خونی که در رگ ماست – هدیه به رهبر ماست”، “ما اهل کوفه نیستیم – علی تنها بماند”، “حسین حسین شعار ماست – شهادت افتخار ماست” و “الله اکبر، الله اکبر” از دیگر شعارهای شرکت کنندگان در اجتماع بسیجیان اردبیل بود.

همایش بزرگ بسیجیان اردبیل برگزار شد

پخش کلیپ، اجرای سرود سلام فرمانده و دیگر سرودهای انقلابی و شعرخوانی از دیگر قسمت‌های برنامه این اجتماع بود.

در پایان این اجتماع که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شد، بیانات مقام معظم رهبری به صورت زنده پخش شد.این مراسم همزمان در سایر شهرستان‌های استان هم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، امسال هفته گرامیداشت بسیج با شعار “بسیج، خدمتگزار ملت ایران” از روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه شروع شده و امروز شنبه پنجم آذرماه پایان می‌یابد.

همایش بزرگ بسیجیان اردبیل برگزار شد

انتهای پیام/