بهره مندی ۶۰ درصد متقاضیان اردبیلی از تسهیلات فرزندآوری

یعثوب نژادمحمد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات فرزندآوری در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت در سال جاری نیز آغاز شده و بانک های عامل پرداخت این تسهیلات را بر اساس مصوبه کشوری انجام می دهند. وی تصریح کرد: ۱۴ بانک دولتی در استان اردبیل در […]

یعثوب نژادمحمد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات فرزندآوری در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت در سال جاری نیز آغاز شده و بانک های عامل پرداخت این تسهیلات را بر اساس مصوبه کشوری انجام می دهند.

وی تصریح کرد: ۱۴ بانک دولتی در استان اردبیل در پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن باید با جدیت بیشتری عمل کنند تا بیش از سال گذشته عملکرد مناسبی را در پرداخت این تسهیلات به متقاضیان شاهد باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ۱۴ بانک دولتی در سال گذشته در این سه حوزه برای ۳۴ هزار نفر متقاضی بهره مندی از تسهیلات وامی به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کردند.

نژادمحمد افزود: در سال جاری نیز ادامه این روند را شاهد هستیم و در فروردین ماه عملکرد ۱۴ بانک استان برای چهار هزار و ۹۱۷ متقاضی پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۱۱۶ میلیارد تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار پرداخت تسهیلات، سایر مزایا و مشوق ها برای جوانی جمعیت در کشور و تحکیم بنیان خانواده در نظر گرفته شده که دستگاه های اجرایی موظف به عملیاتی کردن آن هستند.

نژادمحمد اضافه کرد: این مشوق ها در حوزه نظام وظیفه، بهره مندی از مسکن و سایر حوزه های رفاهی و خدمات اجتماعی است که خانواده ها با مراجعه به سایت جوانی جمعیت می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بیان کرد: بانک های عامل تلاششان بر این است تا با پرداخت این تسهیلات و کمک به اجرای این قانون زمینه و بستر تحکیم نظام خانواده را به شکل شایسته فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع