از خیر شما امیدی نیست، لطفاً شر مرسانید

حرف آور؛ هادی صباغی: خبر حمله دبیران احزاب سیاسی در حضور استاندار اردبیل به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سوژه محافل سیاسی و ورزشی شده است! در این میان، برخی منتقدان و بعضاً مخالفان اکبر ورودی هم از این بستر، برای هدایت هجمه های خود به سمت سرپرست اداره کل ورزش و […]

حرف آور؛ هادی صباغی: خبر حمله دبیران احزاب سیاسی در حضور استاندار اردبیل به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سوژه محافل سیاسی و ورزشی شده است! در این میان، برخی منتقدان و بعضاً مخالفان اکبر ورودی هم از این بستر، برای هدایت هجمه های خود به سمت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بهره برده و در حال صید ماهی هستند!

اولا؛ لطفا آمار بگیرید ببینیم چند درصد از این دبیران احزاب تک‌نفره کیف به دست، هفته ای چند ساعت ورزش می کنند؟ اصلا در عمر پر برکت! خود سری به ورزش و حوزه عمل آن زده و خیری هرچند اندک به آن رسانده اند؟ دست چند ورزشکار و مربی را از باب حمایت و توجه گرفته و از جیب مبارک خود و حزبشان، برای حمایت و توسعه آن خرج کرده اند؟!

امروز هجمه نیابتی به اداره کل ورزش و جوانان استان و تحت فشار گذاشتن مدیریت آن، از کدام اتاق فرمان هدایت می شود؟ آیا همه مشکلات اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استان رفع شده و فقط حوزه ورزش مانده که لاینحل بوده و دبیران احزاب سیاسی درصدد رفع آن برآمده اند؟

آقایان؛ لزوم تعیین تکلیف مدیریت ورزش استان، یک‌ مطالبه اساسی از مدیریت ارشد استان و وزارت ورزش است و اینکه اکبر ورودی بماند یا برود، باید سریعتر به خط پایان تعیین تکلیف برسد. بلاتکلیفی مدیریت ورزش استان و‌ وجه المصالحه کردن آن برای تحقق منویات نمایندگان و پدرخوانده های استان، اولین ضربه اش، به ورزش استان می خورد. اینجا بحث شخص نیست، بحث تعیین تکلیف مدیریت ورزش و جوانان استان است. اگر ورودی ماندنی است، اعلام نمایید و حکمش را بزنید. اگر ماندنی نیست، اعلام کنید و نفر جایگزین معرفی کنید.

هرچند کارنامه چند ماهه مدیریت ورودی، چندان هم ضعیف نبوده و نقاط قوت و پر رنگ فراوانی برای دفاع دارد و اینکه دفتر به دستان سیاست استان با یک‌ کیف و مهر، به دنبال چه هستند و چرا ورزش و مدیریت آنرا مخاطب قرار داده اند، باید در مدیریت اتاق فرمان پشت پرده اش جستجو کرد و اینکه ورزش، بستر مناسبی برای موج سواری انتخاباتی دارد و می شود از آن برای انتخابات پیش رو سواری گرفت.

آقایان؛ از خیر شما ما را امیدی نیست. اصلا در دایره ذهن مردم، جایی برای احزاب آن هم احزاب تک نفره کیف به دست و مهر در جیب، نیست. ای کاش همین بحران #نان را مطرح می کردید تا شاید مردم نیت خیر شما را احساس می کردند و حسن نیت شما را باور. ورزش را به آدمها و حوزه خودش بسپارید. از خیر شما امیدی نیست… لطفاً شر مرسانید…