پژوهشگران برتر استان اردبیل تجلیل می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، یعثوب نژادمحمد در جلسه شورای پژوهش استان اردبیل اظهار داشت:از بین پژوهشگران و اساتید دانشگاه های استان اردبیل، دستگاه های اجرایی نفرات برتر براساس شاخص ها و فرایند امتیاز دهی مشخص شده اند و طی مراسم ویژه از این افراد تجلیل می شود. وی با بیان اینکه حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، یعثوب نژادمحمد در جلسه شورای پژوهش استان اردبیل اظهار داشت:از بین پژوهشگران و اساتید دانشگاه های استان اردبیل، دستگاه های اجرایی نفرات برتر براساس شاخص ها و فرایند امتیاز دهی مشخص شده اند و طی مراسم ویژه از این افراد تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه حوزه پژوهش دانشگاه ها دو نفر از نفرات برتر خود را برای ارزیابی به دبیرخانه معرفی کرده بودند گفت: بعد از بررسی داورها طبق شاخص هایی که در فرم های امتیاز دهی مشخص شده، در نهایت در هر رشته ای نفرات برتر مشخص و معرفی شده است.

معاون استاندار اردبیل ادامه داد: بیشترین امتیاز در بخش های علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه و…، به پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته و در بخش پزشکی نیز دانشگاه علوم پزشکی برتر از سایر دانشگاه ها بوده است.

نژاد محمد همچنین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در هفته پژوهش خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری پارک علم و فن آوری به مدت ۴ روز در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر می شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰فناور پارک و مرکز رشد و فن آوری حضور خواهند یافت و یک غرفه مستقل برای نمایش دستاوردهای افرادی که دارای رتبه پژوهشی هستند اختصاص می یابد‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل افزود: در این هفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ۵۹۳نفر از معلمان پژوهنده و از بیش از ۸هزار دانش آموز برتر طی مراسمی تجلیل خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه جشنواره دانشجویان در هفته پژوهش برگزار می شود گفت:هر دانشگاه یک دانشجوی پژوهشگر برتر جهت تجلیل به دبیرخانه پژوهشی معرفی کنند تا ایجاد انگیزه و زمینه رقابت در دانشگاه ها فراهم شود.

انتهای پیام/