دبیر جشنواره عنوان کرد؛

۲۵ خرداد؛ آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره عکس بانوان

دبیر جشنواره «از چشم دختران ببینیم» گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت کنندگان 25 خرداد تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، بهناز شریفی با اشاره به برپایی دومین دوره جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت کنندگان ۲۵ خرداد تعیین شده است.

دبیر جشنواره و نمایشگاه عکس دختران، با ابراز قدردانی از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران دوره پیشین جشنواره، گفت: خوشبختانه سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی دختران و بانوان استان کرمان و سراسر کشور مواجه شدیم و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه راه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش دوربینی و موبایلی برپا می شود، از افزودن بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره خبر داد و تصریح کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی بانوان و دختران از سراسر کشور و در تمامی رده های سنی آزاد بوده و هر شرکت کننده می تواند حداکثر پنج اثر در هر یک از سه بخش به جشنواره ارسال نماید.

شریفی با اشاره به محورهای جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم»، افزود: علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی و اجتماعی می توانند آثار خود را در یک یا چند محور نقش زن در شهر، دغدغه های دخترانه، زن از نگاه جامعه و دختران و امید به زندگی تهیه و ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا امسال نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آثار راه یافته به نمایشگاه در صفحه اختصاصی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شوند.

بهناز شریفی یاد آور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه می توانند همه روزه (به جز ایام تعطیل) با شماره ۳۴۲۰۸۳۶۳ – ۰۳۴ از ساعت ۹ تا ۱۲ تماس گرفته و یا به نشانی @rafsanjanmedia در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.