فرمانده انتظامی استان اردبیل:

تامین امنیت و آرامش مردم مدال افتخاری برگردن پلیس است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه، ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی، اعمال هنجارشکنانه و فعالیت مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، سردار “هوشنگ حسینی” با اشاره به جاذبه های گردشگری و مناطق تفریحی و طبیعت بکر استان، اظهار داشت:  استان اردبیل در ایام مختلف سال مخصوصا فصل تابستان، پذیرای میلیون ها مسافر، توریست و گردشگر است.

وی افزود: پلیس اردبیل با تجهیز هدفمند امکانات و بهره مندی حداکثری از توان عملیاتی، طرح تامین امنیت تفرجگاه ها و مناطق گردشگری را از امروز و تا پایان ایام تابستان اجرا می کند.

 فرمانده انتظامی استان اردبیل با تشریح اهداف اجرای این طرح گفت: ایجاد نظم و امنیت در سطح تفرجگاه ها و مناطق گردشگری، بسترسازی مناسب برای ارتقاء امنیت روحی و روانی مردم و افزایش احساس امنیت، جلوگیری از تحرکات عناصر جرم گرا از جمله سارقان ، مزاحمان به نوامیس مردم، سوداگران مرگ و قاچاقچیان و نمایش اقتدار و صلابت پلیس در مبارزه با ناامنی ها و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی از اهداف مهم اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه پلیس این طرح را به مثابه سایر ماموریت های خود با شایستگی، هوشمندی، گشت زنی های هدفمند، اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، صلابت و اقتدار انجام خواهد داد؛ گفت: خدمت به نظام اسلامی و تامین امنیت و آرامش مردم زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مدال افتخاری برگردن پلیس است.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است؛ بیان کرد: پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه، ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی، اعمال هنجارشکنانه و فعالیت مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی پلیس اردبیل توانسته با مشارکت مردم و تلاش جهادی و همت مسئولانه امنیت را در جای جای استان ولایتمدار اردبیل حاکم و طعم آرامش و امنیت را به کام شیرین کند؛ گفت: خروجی و بازخورد ماموریت های پلیس باید امنیت و آرامش آفرین بوده و مقبولیت، محبوبیت و اعتبار اجتماعی ناجا را بیش از پیش افزایش دهد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ، ضرورت برخورد جدی و قاطعانه با جرایم و تشدید اقدامات پیشگیرانه با محوریت افزایش شور و نشاط جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اثربخشی اقدامات حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی و کشف سریع ، دقیق و علمی جرم افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سردار حسینی در خاتمه افزود: اقشار مختلف مردم در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه رفتار مجرمانه و قانون گریزانه موضوع را از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.