مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل خبر داد؛

تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی ارس

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل از تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای هتلینگ بخش های بیمارستان تامین اجتماعی ارس پارس آباد در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، قادر برجی در جریان بازدید از بیمارستان ارس پارس آباد ضمن قدردانی از حضور نماینده مردم این شهرستان جهت بررسی میدانی مشکلات گفت: برای افزایش فضای فیزیکی درمانی در صدد نهایی کردن طرح الحاق شعبه تامین اجتماعی به بیمارستان ارس هستیم.

وی افزود: برای امسال طرح توسعه ای و استاندارد سازی اورژانس  در برنامه و اهداف کار قرار داده شده  که پس از اخذ اعتبار، عملیات اجرای آن کلید خواهد خورد. و برای هتلینگ و استاندارد سازی بخش های بیمارستان ارس ۳۵ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

قادر برجی اظهار داشت: مردم این منطقه که اکثرا از قشر زحمتکش کارگری و کشاورزی هستند نیاز به امکانات درمانی ویژه از جمله دستگاه سی تی اسکن، و بخش های ویژه icu و ccu دارند تا از اعزام بیماران به مرکز استان جلوگیری شود.

مدیر درمان استان اردبیل  برای تامین کادر پزشکان متخصص و همچنین ایجاد بستری مناسب برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم این منطقه قول مساعد داد.

جذب اعتبارات لازم را برای انجام عملیات عمرانی و توسعه ای

عباس جهانگیرزاده در ادامه این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در بیمارستان ارس که رضایت مندی حداکثری مردم را به دنبال داشته است، گفت: افزایش فضای فیزیکی درمانی این بیمارستان نیاز ضروری مردم این منطقه است تا بتوانند در کمال آرامش مراحل درمانی را بدون اعزام به شهرهای دیگر سپری کنند.

وی با اشاره به پیگیری الحاق ساختمان شعبه تامین اجتماعی به بیمارستان ارس افزود: مطمئنا پس از الحاق، شرایط بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم منطقه در سطح بسیار خوبی صورت خواهد گرفت تا بیمه شدگان تامین اجتماعی بدون پرداخت هزینه، درمان شوند.

نماینده مردم شهرستان پارس آباد در مجلس شورای اسلامی با قول مساعد خرید و تجهیز این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن عنوان کرد: اعتبارات لازم برای انجام عملیات عمرانی و توسعه ای جذب خواهد شد.