رئیس میراث فرهنگی گرمی

هزینه ۲۰ میلیارد ریالی برای ایجاد زیرساخت های کمپ گردشگری برزند گرمی

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان گرمی گفت: 20 میلیارد ریال از سوی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان برای ایجاد زیرساخت‌ های گردشگری کمپ گردشگری برزند گرمی هزینه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور ،علی حسین‌زاده در بازدید بخشدار و رئیس حوزه قضایی انگوت از کمپ گردشگری برزند گرمی اظهار کرد: بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هزینه شده است.

او افزود: این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت تقریبی ۶ هزار متر مربع واقع در ۱۷ کیلومتری شهر گرمی که شامل ۵ واحد سوئیت اقامتی به مساحت تقریبی ۱۱۵ مترمربع، واحد پذیرایی شامل رستوران و آشپزخانه و مجموعه سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و فروشگاه همراه با سکوهای چادر است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی ادامه داد: این مجموعه در سامانه الکترونیکی دولت(ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir به مزایده گذاشته شده و در طی چند روز آینده سرمایه‌گذار مشخص و نسبت به تجهیز و تکمیل آن اقدام می‌کند.

حسین‌زاده در خصوص زمان افتتاح کمپ برزند گرمی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.