۱۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای گردشگری گرمی اختصاص یافت

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان گرمی گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در منطقه 15 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ های گردشگری گرمی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور، علی حسین‌زاده اظهار کرد: در راستای رونق صنعت گردشگری در منطقه،  ۱۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری گرمی اختصاص یافت.

وی افزود: این میزان اعتبار با تخصیص صد درصدی از محل اعتبارات جهش تولید در اختیار اداره‌کل راهداری استان قرار خواهد گرفت تا برای تامین زیرساخت‌های گردشگری گرمی از جمله روستای رمضانلو و دمولی صرف شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری زمینه برای حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران در این شهرستان را فراهم خواهد آورد که این امر می‌تواند گامی مهم در راستای رونق و توسعه اقتصادی این منطقه باشد.

حسین‌زاده با قدردانی از اهتمام جدی نماینده شهرستان و نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس و فرماندار گرمی نسبت به توسعه گردشگری شهرستان گرمی گفت: امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها زمینه برای توسعه گردشگری شهرستان فراهم شود.