رئیس اتحادیه صنف موسسات گردشگری اردبیل

رانندگان حمل و نقل عمومی و آژانس ها در اولویت تزریق اکسن کرونا قرار گیرند

رئیس اتحادیه صنف موسسات گردشگری اردبیل با اشاره به اولویت بندی تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: متاسفانه در این اولویت بندی شرایط سخت رانندگان رانندگان حمل و نقل عمومی و آژانس ها در نظر گرفته نشده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  حرف آور تقی محمدی رئیس اتحادیه صنف موسسات گردشگری اردبیل با اشاره به اولویت بندی تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: متاسفانه در این اولویت بندی شرایط سخت رانندگان رانندگان حمل و نقل عمومی و آژانس ها در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به حساسیت شغلی و لزوم ارائه خدمات توسط رانندگان به مردم اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی ها و موسسات اتومبیل کرایه در طول شبانه روز و در فضایی محدود و بسته با مردم در ارتباط هستند و انتظار می رفت فعالان این حوزه در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار بگیرند.

رئیس اتحادیه صنف موسسات گردشگری اردبیل با بیان اینکه صنف حمل و نقل عمومی و رانندگان آژانس ارتبارط مستقیم با همه اقشار جامعه دارند گفت: این افراد نه تنها در معرض جدی خطر ابتلا به این ویروس هستند بلکه خود آنها نیز می تواند ناقل بیماری باشند.

محمدی با بیان اینکه رانندگان آژانس ها در بسیاری از مواقع هم ردیف  کادر درمان به مردم خدمت رسانی می کنند گفت: بسیاری از شهروندانی که دچار بیماری کرونایی و…، می شوند برای رفت و آمد و حضور خود در درمانگاه و بیمارستان به آژانس ها مراجعه می کنند.

رئیس اتحادیه صنف موسسات گردشگری اردبیل  اظهار کرد: انتظار می رود مسئولان استانی در راستای قطع زنجیره انتفال، ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی ها و موسسات اتومبیل کرایه در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهند.