برای اولین بار؛

هتل آلاچیق در کوثر راه اندازی می شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: هتل آلاچیق عشایری در یکی از واحد های گردشگری کشاورزی راه‌اندازی و برای استفاده در  اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

به گزارش حرف آور؛ جهانگیر شهبازی اظهار کرد: براساس هدفگذاری‌های انجام‌شده نخستین هتل آلاچیق استان در شهرستان کوثر و در مسیر گردشگری اردبیل سرچم راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: با توجه به افزایش علاقمندی مسافران برای استفاده از فضاهای سنتی و بومی، در راستای پاسخگویی به این علاقه گردشگران هتل آلاچیق عشایری در یکی از واحد های گردشگری کشاورزی راه‌اندازی و برای استفاده در  اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا در کنار راه‌اندازی هتل آلاچیق، تولیدات عشایری از قبیل بافته‌ها و سایر تولیدات آنها نیز به گردشگران ارائه شود که این امر در کنار رشد گردشگری مناطق عشایری زمینه برای رونق تولید و فروش محصولات آنها را فراهم خواهد کرد.

شهبازی افزود: در سال‌های اخیر بخش گردشگری شهرستان در بخش زیرساختی تقویت شده که تلاش می‌کنیم تا در ایام پساکرونا زمینه برای معرفی این زیرساخت‌ها به گردشگران و ورود آنها به شهرستان را فراهم آوریم.