فرماندار نمین مطرح کرد؛

ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی جدید در نمین در سال جاری/ آمار، راستی‌آزمایی شده است

فرماندار نمین با بیان اینکه با حمایت‌های انجام یافته می‌توان به جرات از شهرستان نمین به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز استان در ایجاد اشتغال یاد کرد گفت: از ابتدای سال تا کنون 1800 فرصت جدید شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، عاطف ناصری در جلسه بررسی طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان نمین با بیان اینکه خوشبختانه با حمایت‌های انجام یافته می‌توان به جرات از شهرستان نمین به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز استان در ایجاد اشتغال یاد کرد گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۸۰۰ فرصت جدید شغلی در نمین ایجاد شده است.
وی افزود: آمار اشتغال موجود راستی‌آزمایی شده و طبق لیست اعلامی از سوی تامین اجتماعی شهرستان، افراد دارای کار از کد بیمه‌ای برخوردار هستند.
فرماندار نمین یادآور شد: به دلیل اینکه قسمت عمده‌ای از صنایع استان در محدوده شهرستان نمین واقع شده است، این شهرستان از پتانسیل‌ مناسبی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت گردشگری برخوردار بوده تا در افزایش آمار اشتغال نیز بیش از گذشته موفق ظاهر شد.
وی اضافه کرد: شهرستان نمین با دارا بودن شهرک صنعتی شماره دو، ناحیه صنعتی نوجه‌ده، منطقه ویژه اقتصادی و شهرک خصوصی آرتا پلاست ضمن بالا نگه داشتن میزان ایجاد اشتغال از سهمیه اختصاص یافته توانسته است از ابتدای سال ۹۷ تا پایان دی ماه در موضوع کارافرینی موفق عمل کند.
 ناصری ادامه داد: با توجه به راه اندازی فازهای جدید شرکت‌های خصوصی و احداث کارخانجات متعدد در منطقه ویژه اقتصادی نمین، امیدواریم شاهد افزایش اشتغال در سال آتی باشیم.

انتهای پیام/