پنج سد کوثر تعیین تکلیف شوند

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری تحلیلی حرف آور ، وحید کنعانی اظهارکرد: تعیین تکلیف مطالعه و تخصیص آب پنج سد مرشت ، زاویه کرد ، نیلق ، سنگ‌آباد و زرج‌آباد با توجه به مطالبه مردم ضرورت دارد. وی همچنین با اشاره به لزوم جدیت در اتمام پروژه بزرگ پایاب سد گیوی بویژه شبکه اصلی واحداث تونل […]

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری تحلیلی حرف آور ، وحید کنعانی اظهارکرد: تعیین تکلیف مطالعه و تخصیص آب پنج سد مرشت ، زاویه کرد ، نیلق ، سنگ‌آباد و زرج‌آباد با توجه به مطالبه مردم ضرورت دارد.

وی همچنین با اشاره به لزوم جدیت در اتمام پروژه بزرگ پایاب سد گیوی بویژه شبکه اصلی واحداث تونل شماره ۲ افزود: پیگیر تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال جهت خرید اراضی پشت سد که در سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شورای اداری شهرستان کوثر قول آن داده شده ، هستیم.

فرماندار کوثر گفت: پیگیری تامین اعتبار و احداث مجتمع آبرسانی شهرستان کوثر با هدف تامین آب شرب شهر و ۱۰۱ روستا که در اولویت پروژه‌های آبی استان اردبیل قرار دارد و نیز آبگیری سد گیوی و سدهای روستایی در اولین فرصت بدلیل خشکسالی‌های اخیر و کاهش نزول باران برای حل مشکل کشاورزان منطقه نیز باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

انتهای پیام/