مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در بین بانوان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با توجه به همه گیر شدن ورود به فضای مجاز ، باید بانوان از فعالیت در مشغله های غیرضروری در این فضا خودداری کرده و اوقات خود را با مطالعه و کسب آگاهی پر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، فریبا محمدلو روز در نشست کتابخوانی ویژه بانوان گفت: ارتقای دانش و آگاهی در بین اقشار مختلف بانوان در اداره خانواده و تربیت فرزندان موثر خواهد بود.
وی بیان کرد: لازم است بانوان از فرصت ها و ظرفیت های ایجاد شده در زمینه افزایش آگاهی و مهارت استفاده کرده و سرانه مطالعه در بین خانواده ها را بالا ببرند.
محمدلو ادامه داد : با توجه به همه گیر شدن ورود به فضای مجاز ، باید بانوان از فعالیت در مشغله های غیرضروری در این فضا خودداری کرده و اوقات خود را با مطالعه و کسب آگاهی پر کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل توجه به ترغیب بانوان برای کتابخوانی از سوی اداره کل کتابخانه های استان را گامی مهم در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین این قشر عنوان کرد.
وی ادامه داد : اقدام برای طرح های ابتکاری در راستای افزایش میزان مطالعه خصوصا در بین زنان و دختران به رشد فکری و مهارتی جامعه کمک خواهد کرد و باید این طرح ها از سوی نخبگان فکری جامعه ارائه شود.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این نشست مطالعه را گامی مهم در راستای توسعه فرهنگی جامعه دانست.
پروانه رضاقلی زاده افزود:بانوان می توانند با مطالعه در زمینه های مختلف قدرت حضور در عرصه های اجتماعی را با علم بیشتر کسب کنند.
وی ادامه داد : اگر تربیت نسل آینده توسط مادران تحصیل کرده و دارای آگاهی انجام شود به مراتب در رشد و توسعه جامعه نقش مهمی خواهد داشت.
انتهای پیام/