عملیات اجرایی کارخانه توپک در اردبیل آغاز شد

عملیات اجرایی کارخانه توپک همزمان با سفر استاندار اردبیل و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل برای بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نمین، آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری تحلیلی حرف آور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و فرماندار نمین، از ۵ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی نمین، شهرک صنعتی ۲ و ناحیه صنعتی نوجه‌ده بازدید کرد.

اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از طنین پیک سبلان، ایده تن‌پوش هوبر، ویستاگستر، نوایی و انیکس سفال که در زمینه‌های تولید انواع توپ، پوشاک، میوه خشک، خاک منبسط‌شده و آجر نسوز فعالیت می‌کنند، بازدید کردند.

در جریان این سفر عملیات اجرایی کارخانه توپک با ۷۰۰ نفر اشتغال‌زایی آغاز شد.این کارخانه در قالب طرح توسعه کارخانه بتا است که در زمین تولید توپ و اسباب بازی فعالیت می کند.

گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، بررسی مشکلات و درخواست‌ها در خصوص رفع ناهمواری ورودی شهرک صنعتی ۲، تخفیف در هزینه نقشه‌های اجرایی، تسهیلات، افزایش ولتاژ و انشعاب گاز و اتخاذ تصمیماتی در این راستا، از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

انتهای پیام/