۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی اردبیل فعال است

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۷۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده و در حال فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، روح الله برادران حیدری روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های در حال اجرای شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد واحدهای صنعتی استان در شهرکهای صنعتی مستقر است و ۱۳ هزار نفر دراین واحدها مشغول به کار هستند.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ قرارداد در دوران فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل با سرمایه گذاران قرارداد منعقد شده که از این تعداد تاکنون ۷۰۰واحد موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده و در این شهرکها در حال فعالیت هستند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه رفع کمبودها و حل مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: تامین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی به طور ویژه پیگیری و عملیاتی خواهد شد تا با حرکت چرخ‌های صنعت، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان اردبیل باشیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با همراهی مسئولان استانی و ملی، اعتبارات مناسبی برای تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی تخصیص یابد تا با رفع مشکلات و تنگناهای زیرساختی به رونق و توسعه این بخش کمک کنیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال استان وجود دارد، ادامه داد: در چند سال گذشته گام‌های بسیار بزرگی در راستای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده که این اقدامات با سرعت هرچه تمام‌تر در شهرک‌های صنعتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/