دستگیری ۲۷ نفر در طرح پیشگامان امنیت انتظامی پلیس بیله‌سوار

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی توسط پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 27 نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، جواد آقامحمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پیشگیری از وقوع سرقت های خرد و پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده، طرح پیشگامان امنیت انتظامی به مدت ۴ روز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات اجرا شد ۶ سارق ،۷ مجلوب و ۱۴ نفر در رابطه با سایر جرایم در چند عملیات دستگیر شدند.

کشف ۱۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در بیله‌سوار

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار ادامه داد: ماموران انتظامی پاسگاه «انجیرلو» هنگام گشت‌زنی انتظامی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه وانت نیسان حامل مرغ زنده قاچاق را توقیف کردند.

آقامحمدی بیان کرد: در بازرسی از وانت نیسان ۱۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز قانونی برای حمل به وزن ۹۵۰ کیلو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو شوتی در بیله‌سوار

وی با اشاره به سایر کشفیات در این طرح بیان کرد: کشف ۴ فقره سرقت، مقادیری مواد مخدر، ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۱۱ دستگاه خودرو شوتی  از دیگر نتایج این طرح بود.

آقامحمدی با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

پایان پیام/