بازتاب پیروزی ایران در رسانه‌های خارجی/مصدومیت آزمون رم را لرزاند

رسانه های اروپایی به برد پرگل تیم ملی ایران برابر ترکمنستان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در دور رفت از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف ترکمنستان رفت و موفق شد این دیدار را با نتیجه پرگل ۵ بر صفر به سود خود به پایان برساند.

رسانه «inter-news» ایتالیا که به باشگاه اینتر نزدیک است به حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: مهدی طارمی که در آستانه پیوستن به تیم فوتبال اینتر قرار دارد در کنار سردار آزمون بازیکن تیم فوتبال رم در ترکیب اصلی برابر ترکمنستان قرار گرفته است.

بازتاب پیروزی ایران در رسانه‌های خارجی/مصدومیت آزمون رم را لرزاند

رسانه «abola» پرتغال هم به پاس گل طارمی مهاجم تیم پورتو واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی ایران پس از حذف در جام ملت‌های آسیا برابر قطر و در شبی که مهدی طارمی یک پاس گل به محمد محبی داد توانست از سد ترکمنستان عبور کند.

سایت پرتغالی «noticiasaominuto» هم به پیروزی پرگل ایران اشاره کرد و نوشت: تیم ملی ایران را برد پرگل برابر ترکمنستان گام بزرگی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ برداشت. این سایت همچنین به پاس گل طارمی به محبی اشاره کرد و در ادامه هم حسین کنعانی زادگان را به دلیل ۲ گلی که به ثمر رساند به عنوان چهره تأثیرگذار بازی معرفی کرد.

بازتاب پیروزی ایران در رسانه‌های خارجی/مصدومیت آزمون رم را لرزاند

برخی رسانه‌های ایتالیایی هم به مصدومیت سردار آزمون در این دیدار اشاره کردند. پایگاه خبری «tuttomercatoweb» در خصوص آزمون نوشت: سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال رم در دقیقه ۱۲ موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند اما در اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به امید نورافکن داد.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» هم به مصدومیت آزمون اشاره کرد.

پایگاه خبری «areanapoli» هم در واکنش به مصدومیت سردار آزمون نوشت: مصدومیت آزمون لرزه بر تن تیم فوتبال رم انداخت.

بازتاب پیروزی ایران در رسانه‌های خارجی/مصدومیت آزمون رم را لرزاند

پایگاه خبری «calciomercato» هم ضمن اشاره به مصدومیت آزمون نوشت: مصدومیت سردار آزمون تیم «دانیله ده روسی» را در وضعیت اضطراری قرار داد.

انتهای پیام/