۵۰ طرح تولیدی در ناحیه صنعتی پارس آباد راه اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۵۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد مغان منعقد شده که از این بین پنج واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده است.

محمد اهلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور افزود: در بقیه قراردادها نیز با توجه به آغاز ساخت و سازها، پیش‌بینی می‌شود در یکی ۲ سال آینده تعدادی از این طرح‌های تولیدی افتتاح شود.

وی ناحیه صنعتی پارس آباد را یکی از تقاضا محورترین نواحی صنعتی استان برشمرد و گفت: این ناحیه صنعتی در ۲ فاز ۵۰ هکتاری احداث شده که با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران، واگذاری در فاز نخست آن به اتمام رسیده و واگذاری در فاز دوم آن نیز در حال اجراست.

اهلی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی تمام تلاش و جدیت خود را برای فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در استان به کار بسته که نمونه بارز آن اجرای بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در سال گذشته بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل درباره توسعه ناحیه صنعتی بیله‌سوار مغان افزود: با توجه به اتمام زمین قابل واگذاری در ناحیه صنعتی روح کندی، طرح توسعه این ناحیه در حال پیگیری است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی به این هدف مهم که نیاز واقعی این شهرستان برای توسعه صنعتی است دست پیدا کنیم.

اهلی با بیان اینکه روند توسعه اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل مطلوب است افزود: هم اکنون ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و غیردولتی در این استان فعال است.

وی ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در جای جای نقاط استان را زمینه‌ساز توسعه صنعت و ایجاد اشتغال در این مناطق دانست و افزود: با احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید  زمینه حضور سرمایه‌گذاران در سطح استان فراهم شده و برای تحقق این امر مهم باید توسعه شهرک‌های صنعتی در راس امور مسئولان استانی قرار گیرد.

انتهای پیام/