فرماندار کوثر خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری ۴۰ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان کوثر

فرماندار کوثر از افتتاح و اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و ۶۰ برنامه فرهنگی اجتماعی، ورزشی و...با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش حرف آور، مطلب صادقلو فرماندار کوثر ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام محرم و سوگواری سالارشهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از افتتاح و اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و ۶۰ برنامه فرهنگی اجتماعی، ورزشی و…با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

رئیس شورای اداری کوثر اضافه کرد: ما وظیفه داریم اقدامات شایسته دولت را که در سطح شهرستان انجام یافته، به نحو احسن اطلاع رسانی کنیم، چراکه ماهیت دولت سیزدهم را مردم عزیز رقم زده و ایضاً برای ملت مبرهن است که بررسی و پیگیری درخواست ها و رفع مشکلات مردم از جمله اولویت نخست دولت مردمی می باشد.

وی، تبیین و بیان عملکرد دولت در هفته دولت توسط تمامی مدیران و مسئولین را ضروری عنوان کرد و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت مردمی را بیان کنیم، انسجام و وحدت دستگاه های اجرایی جهت پیشبرد برنامه های دولت و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم شریف شهرستان می بایست از اولویت مسئولین باشد.