آتش‌سوزی در مشگین‌شهر ۹ مصدوم در پی داشت

آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهر آلنی شهرستان مشگین شهر ۹ مصدوم درپی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، نیکروز سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اثر این آتش سوزی که در اثر اختلافات خانوادگی رخ داد،۹ نفر مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر  امروز همچنین در گفت و گویی حادثه آتش سوزی در روستای “آلنی” این شهرستان را عمدی عنوان کرد و گفت: در این حادثه یک نفر جان باخته و ۸ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ  نیکروز سلیمانی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی در روستای” آلنی”، بلافاصله ماموران  کلانتری ۱۲ “شهدای گمنام ” در قالب گشت انتظامی و با همراهی نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد مردی به علت اختلاف خانوادگی با  همسرش اقدام به آتش زدن منزل با استفاده از بنزین و ریختن ماده شعله ور روی بخاری گازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: در این حادثه ۴ عضو خانواده به همراه ۵ نفر از همسایگان دچار سوختگی شدید شده و توسط اورژانس به بیمارستان اردبیل انتقال که ۲ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه در حادثه آتش سوزی  اسباب و اثاثیه منزل کلا” سوخته است؛ تصریح کرد: اقدامات قانونی در این رابطه در حال انجام است.

انتهای پیام/